Letnja sezona na blogu


Znam da ni jedna od nas dve jako dugo nije pisala na blogu i obema je jako žao zbog toga. Razlog tome je bio da smo želele više pažnje da posvetimo sebi, svojim prijateljima i svojoj porodici. Zaista se mnogo stvari izdešavalo za ovaj period našeg odsustva, što dobrih - što loših, ali svakako je bilo jako zanimljivo. 

Da ne bude da baš ništa nismo radile za vreme pauze, isplanirale smo čitavu letnju sezonu! Potpuno ćemo redizajnirati blog, logo, i sami postovi će biti dosta drugačiji. Biće raznih igara, nagrada, takmičenja i mnoštvo korisnih postova za koje smo sigurne da će vam se dopasti. Takođe, za ovo leto smo vam pripremile neverovatna iznenađenja na blogu i nadamo se da će vam se svako od njih svideti. Takođe, mogu da kažem da sam na neki način uspela da sredim svoj život i da sam trenutno mnogo zadovoljnija i srećnija i da mi je ova pauza baš prijala i otvorila neke nove vidike. Dosta stvari sam naučila, saznala, dosta sam toga stekla, dosta toga i izgubila naravno, ali na kraju krajeva bitno je da sam sada psihički stabilna i spremna da nastavim sa blogom u punoj snazi. 

Mnogo puta sam zaista želela da se vratim na blog i da objavim koji post, ali smo se dogovorile da ćemo to uraditi tek na leto kada budemo osmislile ceo plan i raspored što se samog bloga tiče. Ponosno mogu da kažem da ćete od danas pa nadalje moći da uživate u svakodnevnim postovima jer će izlaziti svakoga dana. Takođe, nekada će možda i izaći dva do tri posta po danu i svaki od njih će biti zanimljiviji od predhodnog. 


60 Summer Quotes will help you enjoy this season more happily | Pixels Quote

Nadam se da ste se i vi sami dobro proveli i da ćete izvući maksimum iz ovog leta sa obzirom da je svaki predhodni mesec bio zaista užasan, barem što se mene i mog ličnog iskustva tiče. Takođe, kada kažem "letnja sezona na blogu" konkretno mislim na to da će blog biti dizajniran u letnjem stiglu, kao i sami postovi i naslovi istih. Sigurna sam da ćete izvući nešto korisno iz tih postova i sigurna sam da će vam isto tako svaki biti zanimljiv i na kraju krajve koristan.

Ovo je bio samo obaveštajan post i nadam se da ćete aktivno pratiti ovu letnju sezonu. Hvala na pažnji!




You Might Also Like

3 коментара

  1. Sometimes, taking the time out to prepare is what is best! I look forward to everything you have in store.
    the creation of beauty is art.

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da je ova pauza pozitivno uticala na tebe i otvorila ti nove vidike. Jedva čekam vaše postove i da vidim šta imate novo da ponudite, što se sadržaja tiče.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши