Exams/prijemni online school


Pozdrav svima,danas sam odlučila da govorim o jednoj veoma važnoj temi posebno u ovom periodu godine.Kao što svi znamo bliži se kraj školske godine,međutim ni malo nalik onome s čime smo se predhodnih godina sretali.Nekima je ovo poslednja godina u osnovnoj školi,nekima u srednjoj oni mogu vam reći nisu u dobrom položaju.Studenti moraju da predaju sve ispite,zaista verujem da je to izuzetno stresno sada i da će narednih mesec dana za nastavnike/profesore/asistente/dekane/starešine isto kao i za učenike/studente predstavljati veliki izazov.Naravno apsolutno svaki izazov je premostiv.

Za maturante : 
Mislim da je izuzetno bitno da organizujete svoje vreme potpuno.Ne smete izgubiti ni minut vremena i ne smete stati na pola puta,to nikada ne treba da bude opcija.Svi vi u suštini znate koju školu želite.Tako i učite i maksimalno se potrudite da budete i bolji od toga.Istina neke od nas ne čeka običan prijemni ali o tome ću govoriti malo kasnije.Pre svega se fokusirajte na prijemni,ocene održavajte ali ne morate da znate sve bitno je da dobro prođete razred.Srpski i matematika su po meni najbitniji predmeti.Matematika nije teška kao ni srpski.Testovi su potpuno prilagođeni,mogućnostima svih učenika.Kombinovani test je već priča za sebe.Imate pet predmeta kao što verovatno i znate.Fokusrijate se na vaš omiljeni.Pređite zbirke samo jednom.To je dovoljno,jer nikad ne budu isti zadaci kao oni u zbirkama koje se obično kupuju.Neki ni ne otvore te pripreme a zaista dobro urade.Trema vam je najveći neprijatelj,ne treba da se stresirate jer sve je u životu prolazno.Bitno je da date 100% sebe i da stvarno to želite.Što se tiče prijemnih za specijalizovana odeljenja,takav prijemni je možda već i prošao.Svi učenici koji polažu specijalizovani prijemni,su u obavezi da polažu i običan.Sve zavisi za koja odeljenja polažete(fizika,matematika,informatika,hemija,književnost,biologija,...).Sve isto važi za vas kao i za obične maturante.


Ono što mogu reći za Smederevsku gimnaziju kao i Palanačku koje imaju specijalizovana IT odeljenja jeste da je moguće pohađati pripremu potpuno besplatno.Imamo i treću kategoriju škola a to su Vojne škole.Postoje dve vojne škole u RS i obe se nalaze u Beogradu.Tu su Srednja stručna vojna škola(SSVŠ-u daljem tekstu)i Vojna gimnazija(VG-u daljem tekstu).Nisam toliko dobro informisana kakva način života čeka učenike SSVŠ.Međutim znam da se polaže fizika,matematika,fizičko lekarski i psiho-test.Učenici SSVŠ nose uniforme Vojske RS.Iako su SSVŠ idu u VG.Zapravo VOGI-jevci i SSVŠ-jevci pohađaju istu školu,ali po drugom planu i programu.Lično ja sam se odlučila za vojnu gimnaziju.Ona se nalazi u Petra Čajkovskog 2,dok se internat nalazi u Humskoj 22 pored Partizanovog stadiona.Gde god vi živeli morate stanovati u internatu.Renoviran je pre nešto više od pola godine i zaista je na zavidnom nivou.Školovanje je besplatno,a škola na vas potroši oko 770 hiljada dinara za četiri godine.Kada budem završila sa prijemnim i završim prvu godinu,pisaću o tome.Zašto?Pre svega na internetu ima vrlo malo podataka o životu u toj školi.Sveukopno niko ne govori istinu,a na sajtu se ne može naći.Znam koliko sam ja teško došla do tih informacija tako da bih da olakšan budućim generacijama.Što se tiče vas koji niste maturanti samo sad aovo završite kao i inače.Redovno učite,pišite zadatke vežbajte.Pored toga imate mnogo vremena.Tako da bih svim devojkama koje žele da zategnu stomak preporučila predhodni post moje sestre Tamare "ABS workout"


You Might Also Like

2 коментара

  1. Post je sjajan. Za ovaj blog sam saznala preko Tamare, koju inače pratim i drago mi je da ste se odlučile za ovako nešto, da vodite blog zajedno. Što se tiče testiranja, tek sam druga godina, tako da ne moram da brinem o tome, ali mi je bilo zanimljivo pročitati post. Takođe, zanimljivo mi je to što hoćeš da upišeš vojnu gimnaziju i odlična je ideja da pišeš o tome u budućnosti, kada ti se slegnu utisci. Sjajan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,ništa manje nisam ni očekivala!Želim vam puno sreće,sigurna sam da ćemo svi uživati u budućim postovima i željno ih iščekujem!Svaka čast za odvažnost! <3
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши